30 sie 2010

Metamorfoza ola069

Oto pierwsza metamorfoza na blogu : )

Makijaż ok, wszystko fajnie tylko strasznie te usta mi się nie podobają... jakbyś była smutna czy co... użyłaś też za jasnej szminki.
Ja postawilam na fiolet. Użyłam dwóch odcieni. Dodałam też kolczyki z serduszkami. Mam nadzieję, że makijaż ci się podoba. Teraz czas na ciuszki.

Przed: Ciuszki ok ale ta torba... Wygląda jakby ręka była doczepiana :) Ale poza tym wszystko jest ok. Po: make-up jest fioletowy więc trzeba mieć na sobie coś tego koloru ;D Twoją medoll ubrałam w szare, proste jeansy, szare buty oraz w fioletową tunikę ze srebrnymi cekinami. Nie dodałam biżuteri bo wtedy byłoby za dużo świecidełek.

Mam nadzieję, że metamorfoza ci się podoba :) Napisz w komentarzu.Następną metamorfozę postaram się zrobić jutro.

Chcecie się zgłosić? Kliknjcie w zakladkę "Metamorfozy"

1 komentarz:

Veronica pisze...

Dzięki , metamorfoza jest śliczna :d