2 paź 2010

Mini Konkurs 5

Co jest dalej? Podaj też wykonawcę i tytuł piosenki.
Before you met me
I was alright but things
Were kinda heavy
You brought me to life
Now every February
You'll be my Valentine, Valentine

Let's go all the way tonight
No regrets, just love
Musisz podać conajmniej dwa wersy. Nagroda to reklama w pasku bocznym bloga na dwa tygodnie.
*Kto pierwszy ten lepszy!
EDIT: Dobrą odpowiedź podała gaba115 ale podała ją za drugim razem czyli nagrody nie ma. Dlaczego? Gdyż każda osoba (żeby były równe szase) może podać tylko jedną odpowiedź.

4 komentarze:

wirusikKk pisze...

Let's go all the way tonight
Mek Tillis ???
nie wiem potem dołącze tekst!

wirusikKk pisze...

niieeee to nie to ale w google mi coś takie wyskoczyło!

wirusikKk pisze...

...
we can dance until we die
you and i
we'll be young forever
YOU MAKE ME
feel like im liven a tee-nage dream
the way you turn me on
I CAN SLEEP
so let's run away and don't ever look back


że ja się nie skapnęłam

Katy Perry - Teenage Dream

wybacz mi pomyłke [ to przecież moja kochana piosenka]

wirusikKk pisze...

wiesz wpisałąm w google i to wyskoczyło wpisałam do komentarzy ,
a później odsłuchałam to na youtube i co to !
dzziewczyna ,któa śpiewa pisoenkę katy perry!